Friday 31 August 2012

Marks and Spencer: Paella Starter Paste

Do Marks and Spencer se jdu občas podívat, a většinou (po spodním prádle) hned zavítám do potravin. Marks and Spencer má v Anglii postavení nejkvalitnějšího jídla mezi supermarkety (a i nejdražšího, tedy kromě Whole Foods), ale naštěstí ceny u nás nejsou obyvlášť vysoké. Kdysi mi jejich potraviny přišly zbytečně drahé, ale dnes kvalitu v ČR ocením, a tak si tam občas něco koupím. Nabízí zajimavé zboží: od britských dobrot (shepard's pie, mmmm, fish and chips) po exotické potraviny (indické, thajské, čínské mražené dim sum), po různé specialitky (strawberry cheesecake zmrzlina, speciální medy a džemy).

Jedna taková specialitka, kterou jsem si za 90 kč koupila, je Terribly Clever: Paella Starter Paste. Paella pro začátečníky. Paella 101. Aneb přípravek na paellu, který nahradí právě ty ingredience, které dělají paellu tak pekelně složitou, náročnou na čas a drahou... A tak paella večer mohl začít.


Připravila jsem si cca:

400g risotto rýže (od Marks and Spencers za 39kč, paella rýži moc nemusím)
1 kostka slepičího bujónu
100g mraženého hrášku (půl pytle)
150g loupaných a mražených krevet
150g slávek, mražených, předvařených
70% Paella Starter Paste láhve
1 citrón


Nejsem kuchařka, ale zkusím něják popsat jak jednoduché to celé bylo. Rýži jsem nechala asi 15 minut vařit ve slané vodě. Pět minut před koncem jsem přidala kostku bujónu pro chuť. Krevety a mušle jsem nechala podusit (dala jsem je do hrnce s trochou vody, a zakryla pokličkou, mírný oheň). Po chvíli jsem k nim přidala hrášek, a za několik minut na to jsem vše dala na wok s trochou oleje slunečnicového. Po dalších pár minutách jsem přidala paella paste, pořádně promíchala, a pak přidala rýži a zas dobře promíchala. Citrónem jsem pak pokapala výtvor, A BYLO HOTOVO. Výborná a moc chutná paella, během 20-25 minut. U mě doma! Chuť pasty vůbec byla lahodná, opravdu dodala všechny paellovité chutě, které má paella mít, a žádné navíc. Zkuste to, je to tak jednoduché až se Vám z toho chce se smát. Bohužel nemám fotku finálního produktu, vše jsme snědli a až pak jsem si uvědomila. Ale věřte, vypadala věrohodně :)


Porce pro 4 lidi stála dohromady asi 260kč.

No comments:

Post a Comment