Tuesday 21 August 2012

CrossCafe: Ranní menu

Zdravím, omlouvám se za pauzu, byla jsem na dovolené. A tak jsem zpět v Praze (klasické post-dovolenkářské smíšené pocity). No, ale radši k jídlu... rozhodla jsem se prozkoumat další možnosti ranních menu, a vzpoměla jsem si na CrossCafe na Andělu, trošku kamuflované KFC a herna-barem (ach jo). Je to příjemná kavárna moderního stylu, a zapadá do sítě CrossCafe, takže jich je víc. Byla jsem v andělské pobočce několikkrát, vždy příjemný nadprůměr všech produktů. Asi před rokem a půl jsem měla jediný problém s lattém, které mi sice dali do středního kelímku, ale byl naplněn asi do 3/5.. Když jsem se zeptala, co to má znamenat, tak mi řekli, že střední latté má u nich pouze tolik a tolik dcl (což neměli nikde vyznačené, pouze gramáž samotné kávy), tudíž je kelímek velký na střední latté. A že si můžu latté kelímek doplnit studeným mlékem ZDARMA, které mají na samoobslužném pultu. Že nabízí vlastně takové kafé na míru. Argument si zasloužil pochvalu a také jejich schopnost mě totálně vytočit.


Ale čas uběhl, mezitím jsem asi dvakrát CrossCafe navštívila, bylo to v pořádku, a tento týden jsem chtěla vyzkoušet jejich ranní menu. Za 45kč nabízeli pečivo plus malá káva (na obrázku espresso). Sice 46kč stálo malé latté, ale pečivo je ráno plus. No, tak fajn, zkusím ranní menu. K mému velkému překvapení se slečna zeptala, jestli chci latté, espresso, čaj či další. Tak samozřejmě jsem si vzala malé latté, a k tomu rozinkového šneka. Za 45kč to je úplně SUPER nabídka (žádná ironie tu není). S velkou radostí jsem pak ochutnala latté, dobrý nadprůměr a šnek byl také chutný a čerstvý. Celé levnější než samotné latté, a hlavně se polepšili od dob 3/5 kelímku, což mi udělalo radost.


Mají standardní nabídku dortů, muffinů, sandwichů apod, které jsou také dobrý nadprůměr, a potěší. Samozřejmě nabízí dnes již obligátní ochucené kávy všeho druhu. Design kaváren je moderní a barevný, a je vidět, že se snaží. Je pouze jedna maličkost, kterou bych vytkla, a to je jejich karta věrného zákazníka Crosscard. Musíte si ji koupit, kde máte nabitou stejnou částku, a až poté za každý nákup dostáváte body. Myslím si, že to nemůže být moc populární vzhledem k systému předplacení, a to je škoda, protože nic nepotěší víc než desátá káva zdarma. Ale je to maličkost.

Jinak jsem velmi spokojená, zejména s ranním menu, a myslím si, že toto bude moje nová předpracovní zastávka. Můžu doporučit!

1 comment:

  1. Já bych rád reagoval na tu pěknou dýňovku :)

    Děláme jí sice sezóně, ale můžu s čistým svědomim říci, že tenhle recept byl úžasnej:


    jinak tento recept si dávam do záložek a příští podzim to bude tenhle recept

    ReplyDelete