Friday 20 July 2012

PAUL: Croissant s kávou

Zdravím,

dnes jsem byla v PAULovi, francouzská pekárna vysokého standardu... a vysokých cen.. anebo tak se alespoň vždy prezentovali. Na Andělu si občas ráno dám Ranní menu za 49kč, což obsahuje čokorolku nebo croissant, a espresso velké nebo malé. Je to dobrá cena za celou kombinaci, ale už bych váhala si kupovat samotnou čokorolku za 27kč či croissant za 25kč, přestože jsou vždy výborné a čerstvé. A káva je vždy průměrná, velké presso nic moc. Ale dohromady je to na rychlou snídani fajn.

V úterý jsem se naštvala, croissant byl opravdu špatný jak jsem tu už psala, gumový, jakoby včerejší a máslová chuť byla přeškvařená. Dost mě to vzalo, že po serií špatných zpráv o jídle už si dovolí i PAUL prodávat obdobné záludnosti, a tak jsem jim i napsala stížnost. Dostala jsem ihned zpětnou vazbu:

"Dobrý den, za nepříjemnost se především velice omlouváme! Na Andělu se kdykoliv zastavte a máte u nás na své jméno menu nové zdarma. Každopádně Vás ale mohu ujistit, že croissant včerejší nebyl, všechny produkty se večer likvidují. Mohl nas...tat ale problém při výrobě a to samozřejmě prověříme a za připomínku děkujeme. Kávu filtrovanou neděláme, připravujeme klasické espresso, presované horkou párou. Pokud si ale dáváte velké espresso, je v něm více vody a může působit jako filtrovaná káva nebo Americano. Pokud si chcete chuť kávy opravdu vychutnat, doporučuji si vždy a i jinde, dávat malé espresso, kde chuť kávy vynikne." 

Dobře, chápu, že se může stát nějáký error. Tak jsem si dnes šla pro můj balíček, a k mému překvapení se mnou chtěla mluvit i manažerka, která mi znovu vysvětlila, že včerejší pečivo je u nich nemyslitelné, pár omluv a abych jim určitě dala feedback na dnešek. Croissant byl tentokrát výborný, ale když zajdu do detailů, tak byl přece jenom trošku přepečený a tím i nahořklý. Ale dostává 4 hvězdy z 5. A káva, zase průměr, tentokrát malé espresso = prostě mu něco chybí. 3 hvězdy z 5.



Ale co u mě dnes a dlouhodobě opravdu vyhrálo byl customer service, tj.chování k zákazníkovi. To maji jednoznačně 5 z 5, a je to zároveň k pláči, ale opravdu si nepamatuju, že by se k zákazníkovi někdo takto mile a professionálně zachoval. V Londýně to byl absolutní standard. V Praze mám většinou pocit, že si můžu dát rovnou facku sama, ale PAUL mě moc potěšil a ostatní restaurace a obchody by je měli vidět jako inspiraci: náš zákazník náš pán. Zachránili si tak zákazníka, který by jinak příště váhal nad 49-ti korunovou investicí.

D.

1 comment:

  1. A co říkáte na ro, že všechno jejich pečivo je dopékaný rozmražený polotovar?

    ReplyDelete